Så vem är Bani?

  • Nej men hejsan hallå!

    Ja, för det första måste jag berätta att ni inte kommer att få vata mitt namn via mej! Lite mer spänning eller?
    Men riktiga vänner vet namnet och det är väll det som spelar roll!? eller?

    Så vem är jag?
  • Jag är bruden med stort B!
  • Jag bor i Kiruna! ofc!<3
  • 13 år gammal.
  • Älskar mina trogna (?) kompisar!
  • Och sen vet jag inge mer!
  • Ja Jag spelar handboll. Fast inte är jag så bra men...

    Jag älskar att redigera bilder. Ja jag tycker att jag är ganska bra. vette.

    Men sen älskar jag kläder! min garderob är knökfull! tur jag ska få en ny!
    Men jag vill ha tillökning med den här:

     


    Visit hm.com

    JaJa länka gärna till min lilla blogg. Då länkar jag till dig. Och glöm inte att kommentera.<3


    Kommentarer
    Postat av: a g n e s

    Moa du är grymt bra på handboll ! :D <3

    2010-07-12 @ 22:38:48
    URL: http://happypig.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0