SKIT/Yes!

Äntligen!

Äntligen kan jag ha häst svans igen!!!!
Har inte kunnat tidigare för... Ööh ja Ni vet...
för ett tag sen klippte jag av en towa lixom. och då blev det lite kort där bak då...
Lite mycket pinsamt! Men så fort man tror att man inte har några problem så uppstår ett nytt.
Min telefon funkar inte :@!! Fy faen vad sur man blir! Här sitter man och väntar på sms från världens gulligaste kille och så funkar inte telefunk jäveln!!!!
ÅÅÅÅÅH sony ericson suger!  Men det är den endä telefon jag kan med så... Jävla skit!
Idag skulle jag ha träffat en kille som har ett namn. Han är ju hur göllig som helst. Men eftersom att telefonen inte funkr. Så får jag inte tag i honnom.
Jag just nu:

Jag vet att jag är duktig på att rita;)
Ja snart ska man iväg och bada. På nån stor sjö.Hoppas min telefon dränker sig. HATAR den just nu.
puss hejs/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0