Gästbloggar !

Hejsan !
Moas kusin här (det är jag som är den snygga av oss :)
Jag tycker moa har varit lite dålig på uppdatering så jag får hjälpa henne lite på traven !
Vad ska man säga om min kära kusin då ? jaa
först å främst är hon jäävligt envis ,haha men det går nog i släkten .
Annars är hon väldigt söt och är väldig rolig att vara med ... dom enstaka gånger vi ses har vi riktigt mysigt och jag älskar henne !

Jaa där fick ni höra lite vad jag tycker om henne envis och rolig det är hon det !
Nej men jag får nästan ringa till henne snartoch säga åt henne att hon får börja blogga igen den gammla skatan (haha)


Puss och kram från den snygga och charmiga lundgren :)

 Lite läcker bild på mollan från sommras moohaha !

PS . kolla in min blogg på www.lillafrokensot.blogg.se den är kanske till och med bättre än den här ,haha fast jag uppdaterar iallafall ganska ofta ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0